Domácnost > Elektřina > S elektřinou přejít k Centropolu

Postupy změny dodavatele elektřiny pro vaší domácnost

Zvolte si postup, který vám nejvíce vyhovuje při změně dodavatele elektrické energie.

Jednoduchá změna dodavatele elektrické energie

  1. Vyplňte smlouvu přímo u nás na webu
  2. Pokud máte možnost smlouvu vytisknout, podepsat a zaslat na naší adresu, zkrátí se proces změny dodavatele až o týden. Dříve ušetříte na platbách za energie.

VYPLNIT SMLOUVU

1. On-line smlouva

Vyplněním elektronické podoby smlouvy k nám odešlete první impuls o projevení zájmu stát se naším zákazníkem. My smlouvu vytiskneme, zkontrolujeme vyplněné údaje a zašleme vám ji s odpovědní obálkou k podpisu. Po navrácení podepsané smlouvy zahájíme zdarma změnu dodavatele, průběžně vás budeme informovat o jejím průběhu.

2. Zaslání vyúčtování e-mailem

Nechcete vyplňovat smlouvu sami? Ofoťte vyúčtování nebo naskenujte a zašlete na e-mail obchod@centropol.cz. Obratem vám zašleme nabídku na dodávku elektřiny a předvyplněnou smlouvu.

3. Zákaznická linka - callcentrum

Stačí vytočit 478 575 555 a operátorky již s vámi projdou celý proces změny dodavatele a na závěr s vámi vyplní smlouvu o Sdružených službách dodávky elektřiny. Smlouvu je potřeba k nám doručit podepsanou v co nejkratším možném termínu. Na základě doručené smlouvy je započat proces změny dodavatele. Změna dodavatele nastane po uplynutí výpovědní lhůty u původního dodavatele zpravidla po 3 měsících.

4. Prostřednictvím obchodního zástupce

Zavolejte na 478 575 555 a operátorky vám domluví schůzku s obchodním zástupcem z Vašeho regionu.

Kam dál

Copyright 2011 CENTROPOL ENERGY, a.s. | Všechna práva vyhrazena | Centropol odměňuje Zobrazit web klasicky

Přihlášení do partnerské sekce

Pokud jste naším partnerem a obdržel jste přihlašovací údaje, můžete se zde zadáním jména a hesla přihlásit.